Wrocław Fashion Outlet wita się z klientami

0
857

Wrocław to jedno z najprężniej rozwijających się miast w tej części Europy, dlatego inwestując w we wrocławski outlet dostrzegliśmy w tym obiekcie olbrzymi potencjał – wyjaśnia Jorge  Loconsole, dyrektor marketingu VIA Outlets. – Odkąd zarządzamy wrocławskim outletem, obserwujemy rosnące  zainteresowanie mieszkańców Dolnego Śląska zakupami znanych polskich i światowych marek w cenach obniżonych nawet o 70% od ceny pierwotnej.

Aktualnie w największym centrum outletowym Dolnego Śląska ruszył proces zmian związanych z rebrandingiem. Trwa także intensywna kampania reklamowa obejmująca prasę, radio, outdoor, digital i OOH. Pierwsze zmiany wprowadzone przez nowego właściciela są już widoczne. W ostatnich dniach po odświeżeniu pojawił się salon marki Puma (326 m. kw.) oraz  nowe marki modowe – Giacomo Conti (143 m. kw.) oraz Pako Lorente (125 m. kw.), a także sportowa, jaką jest Mountain Warehouse (225 m. kw.). Z kolei rebranding przeszedł salon Bestseller, który jest dostępny dla klientów jako Only (220 m. kw).

To jednak dopiero początek przemian, jakie czekają Wrocław Fashion Outlet. Planowane są także zmiany w przestrzeni wspólnej samego centrum. Wszystko po to, aby jeszcze bardziej uprzyjemnić klientom zakupy. VIA Outlets prowadzi rozmowy dotyczące wynajmu powierzchni z kolejnymi brandami modowymi – ze szczególnym naciskiem na segment premium. Planuje również pozyskiwanie nowych grup klientów: turystów i odwiedzających Wrocław w celach biznesowych. Zapowiada także zaangażowanie się w akcje o charakterze społecznej odpowiedzialności biznesu.

Wrocław Fashion Outlet, ulokowane w pobliżu lotniska, to jedyna nieruchomość komercyjna o charakterze outletowym w Polsce południowo-zachodniej, posiadająca tak szeroką ofertę. To 15 800 m kw. powierzchni z prawie 100 sklepami i restauracjami, między innymi takich marek jak Adidas, Guess, Marc O’Polo, Nike, Tommy Hilfiger oraz Calvin Klein. Obiekt jest odwiedzany rocznie przez ponad 2,8 miliona klientów, zaś średnia sprzedaż to około 3 300 euro na metr kwadratowy. VIA Outlet stało się właścicielem  centrum w grudniu 2016 roku, kupując je od funduszu Irus European Retail Property.

  Wzrost polskiej fotowoltaiki w czasie pandemii szybszy od prognoz. Rośnie liczba zleceń, a także zatrudnienie w branży

VIA Outlets jest dzisiaj właścicielem dziewięciu nieruchomości w ośmiu krajach europejskich. Są to: Batavia Stad  (Holandia), Fashion Arena Prague Outlet (Czechy), Hede Fashion Outlet (Szwecja), Freeport Fashion Outlet (Portugalia), Landquart Fashion Outlet (Szwajcaria), Mallorca Fashion Outlet (Hiszpania), Sevilla The Style Outlets (Hiszpania), Zweibrucken Fashion Outlet (Niemcy)  oraz Wrocław Fashion Outlet (Polska).