Strategia doboru fraz kluczowych.

0
129

Właściwy wybór fraz kluczowych to jeden z kluczowych etapów pozycjonowania, który decyduje o ilości wizyt na firmowej stronie www.

Wybór fraz kluczowych dla wypozycjonowania serwisu.
Pierwszym etapem przygotowania serwisu do pozycjonowania jest wybór głównych fraz kluczowych, które w pełni opisują zakres działalności firmy, tematykę serwisu i jego zawartość. Właśnie te słowa powinni wprowadzać Internauci w formie zapytań do wyszukiwarki, żeby dostać się na waszą witrynę. Prawidłowy dobór fraz kluczowych ma wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania oraz, na ostateczny koszt pozycjonowania.

W tym artykule postaramy się przedstawić prostą instrukcję, jak skutecznie wybrać frazy kluczowe, które pozwolą Ci osiągnąć oczekiwane rezultaty.

Od czego zacząć?
Przede wszystkim należy na początku ręcznie określić listę głównych słów kluczowych, które opisują tematykę Twojego serwisu i które najprawdopodobniej jako zapytania do wyszukiwarki będą wpisywać potencjalni klienci.
Przykład: Jeśli pozycjonujesz stronę producenta okien, to logiczne jest wytypować następujące frazy:

  • producent okien,
  • produkcja okien,
  • okna plastikowe,
  • okna drewniane.

Wszystkie hasła, powinny być powiązane z treścią strony. Poza frazami oczywistymi jakie intuicyjnie przychodzą nam na myśl jest jeszcze wiele fraz, które też generują ruch do strony firmowej. Takie frazy można znaleźć korzystając z darmowego narzędzia jakie oferuje Google AdWords.

Dobrą metodą na uporządkowanie sobie pracy jest stworzenie listy kategorii fraz kluczowych: w tym celu należy wydzielić główne kategorie i te z kolei podzielić na mniejsze podrozdziały. Na przykład frazy:

Więcej informacji na temat strategi doboru fraz kluczowych do pozycjonowania znajduje się na stronie Visomedia.pl